Vill du gifta dig med mig?


Kära mjölkchoklad, vad skulle jag vara utan dig? Jag älskar dig mer än fattiga ord kan beskriva, mer än du någonsin kommer att förstå. Du har alltid funnits där. Alltid på extra pris nere på ICA, alltid mött mig med samma goda smak och tröstande känsla. Jag vet inte hur många gånger jag överväldigas av känslan som närmast kan beskrivas som lycka då jag upptäckt att en liten bit finns kvar i skåpet, längst där inne i skafferiet. Eller som idag, när jag sitter här i min ensamhet, ledsen och besviken över att allt och alla dissar mig, så finns du där. I ur och skur. Vill du gifta dig med mig?

Postat av: Din egna katjakaj

Eva!!! Du får inte gifta dig med herr choklad. För om du gör det... Vad händer med mig då?! Vi som hade planerat giftemål och allt!! :( jag som älskar dig!<3 herr choklad är ju inte precis snygg... Han är ganska ensidig.. Bara brunt på sig hela tiden.. Tänk bara hur era barn skulle se ut... Rena rama skandalen... Han är inte heller särskilt smidig. Jag tycks se när han ska städa, laga mat eller hämta barnen.. Körkort har han nog inte heller. Såå... Jag är ett bättre allternativ! går ner på ett knä och håller fram den vackraste ring du någonsin skådat Eva Louise Eriksson, vill du gifta dig med mig? <3

2011-03-26 @ 23:14:26
Postat av: iiissa☮

hahah ååh, mjölkchoklad är så jekla gött!

2011-03-27 @ 00:56:23
URL: http://iiissasplace.blogg.se/


« NAMN

« E-POST

« BLOGG/URL

KOMMENTAR