Stockholm Stad


Hej snyggingar. Haft en trevlig dag? Min startade segt, vaknade vid tio någon gång och var sjukt trött.

 Satt och skypade till tre inatt. Sedan segade jag fram till ett då jag drog in till stan. Jag skulle köpa ett par sockor till mina Hunters, men kom hem med en jacka och ett armband? Men de var slut överallt, kollade både på NK och Mathildé. Men jajajaja, jag får väl leta vidare då! Träffade John en kortis, köpte kardemummabullar från NK:s bageri och drog hemåt igen, och nu sitter jag alltså här. Strax blir det biomys i stan. Nu ska jag käka upp min bulle, höhö. Puss!

Postat av: Carolina [FOTO]

Åh, finaste finaste Eva! Ja, så häääärligt vad underbara människor kan lysa upp hela ens dag! :D <3



Åååååh, tack! Masssa kärlek till dig finis <3

2011-02-06 @ 11:08:54
URL: http://carolinasphoto.blogg.se/
Postat av: Carolina [FOTO]

Eeeeeeva! DUUUU är sååååå snygg! <3



Jaaaaa, jag älskar också att bada, sååå härligt! :D



Och slutligen, om redigeringen: Ja, eller hur! Tur att photoshop finns.. Haha, nej! Tur att kameror uppfanns! :D



Tusenmiljoner kramar till dig! <3

2011-02-06 @ 11:11:06
URL: http://carolinasphoto.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej. Jag tänkte bara tipsa om en liten tävling jag har på min blogg just nu. Man kan vinna ett foto-smycke från Jo'sign.se.



Hoppas du tycker det låter intressant och att du vill anmäla dig :)

Mer info finns på bloggen.

2011-02-08 @ 11:48:43
URL: http://muttiz.blogg.se/


« NAMN

« E-POST

« BLOGG/URL

KOMMENTAR