Love you like never before


Godmorgon sunshines! Haft en bra vecka? Hoho, det var en vecka sedan jag bloggade sist... Braa där Eva!
Men jag har haft fullt upp denna veckan, så jag har mina exscuses. I alla fall. Helgen var varit totally A W E S O M E. Jag har finaste vännerna på hela jorden, så är det bara. I Fredgas åkte jag och finaste Sofia efter skolan till Ica och köpte middag, tog bussen hem som förövrigt tog typ en halv timme, städade upp lite hemma. Sedan kom Linnea hit, så fixade vi middag. John, Simon, Axel och Valter kom hit någon gång runt halv sju så käkade vi. Sedan gick vi till Valter där vi käkade en massa gott och hade deeptalk i flrea, flera timmar. Mys på hög nivå alltså! Vi gick hem runt elva någonting, somnade lite senare. Igår kom Sofia hit så bakade vi vår kända kladdkaka. Myyyys! Just nu sitter jag här och lyssnar på musik och käkar frulle, och väntar på att någon ska loga in på skype... Idag ska jag träffa min Linda, mys mys mys!
Så, vad hittar ni på idag? Vi höres lite senare ikväll om jag har tid, love to you all! Puss & Kram!

Postat av: iiissa♥

finfin bild som vanligt ;)



låter som en toppenhelg!

idag funderar jag på att ha spa-dag fast jag måste nog plugga..usch!

2011-02-13 @ 12:03:55
URL: http://iiissasplace.blogg.se/
Postat av: P E R F E K T I O N I S T . S E

sv: TAAACK för alla fina kommentarer! ♥ Ledsen att jag varit seg, och eller inte svarat alls! :(

2011-02-18 @ 22:34:49
URL: http://perfektionist.se/
Postat av: ▲ celine

otroligt vacker bild!

2011-03-02 @ 19:38:52
URL: http://feathersinblack.blogg.se/


« NAMN

« E-POST

« BLOGG/URL

KOMMENTAR