Don't be afraid to be young and free


Tid för lite uppdatering kanske? Ooooh yeeees..
Hejhejhej. Allt bra med er? Med mig är allt sjukt galet great för tillfället! Det är ju vååår! I förrgår käkade sushi med Linnea & Axel, gott. Drog sedan och hyrde film, mötte upp Sofia, John, Valter, Oskar, Erik, Simon. Hyrde film, köpte massa gottis och läsk. Vi gick bara omkring, snackade och så hände det en del saker, hehehihihoho... Var ute till elva ungefär, då gick jag och Sofia till Linnea och såg i rymden finns inga känslor, sjukt seg och tråkig film, se den inte! Sedan gick Sofia hem och jaaa, vad som hände sedan förblir oskrivet, hehehehe.. Igår vaknade vid tio ungefär, låg kvar i sängen och tjillade galet. Gick upp vid tolv och såg ett random tv program och drack smoothie. Gick de tre metrarena hem till mig, klädde på mig och sådära, åkte in till stan med Lajnaja och mötte upp killarna. Satt i kungsan och solade någon timme, myssss. Sedan mötte jag upp Mamma på NK, kollade på lite kläder och så. Käkade på Vapiano sedan tjillade jag lite hemma bara! Idag var jag i stan ett tag också. Kom nyss in, har varit på en lååång promenad med min fina vän Linda, (som förövrigt fyller år, graaattis!) Linnea och John. Käkade nu också, mamma fixade thai, sjukt gott! Nej nu ska jag calla någon och sedan uuut igen. Pussar!

Haha hjälp, tråkigt inlägg om vad jag har gjort men aaah... Över är lite random bilder i alla fall, se & njut. Poss!

Postat av: iiissa☮

ääälskar i rymden finns inga känslor!



uppdatera oftare kvinna!!!

2011-04-10 @ 23:35:49
URL: http://iiissasplace.blogg.se/
Postat av: Mikaela

grym fotoblogg! du har en stor chans att vinna hem 500kr från nelly.com



spana in min tävling på http://mikkans.se/2011/april/tavling-for-fotobloggare.html



ha en bra dag! kram.

2011-04-12 @ 10:41:57
URL: http://Mikkans.se
Postat av: Carolina [FOTO]

Asså Eva.. Du är (förutom olagligt snygg och underbar) bäst på att fota! Så jag dör lite nu, puss!

2011-04-14 @ 16:52:36
URL: http://carolinasphoto.blogg.se/


« NAMN

« E-POST

« BLOGG/URL

KOMMENTAR