Back to basic


Sista lovdagen idag. Dags att ställa om dygnet, byta ut långa mysfrukostar med en massa härliga onyttigheter mot klockan sju frukostar beståendes av vaniljyoughurt med allbran - standard! Dags att lägga sig i hyfsad tid... Inte galet taggad om sanningen ska fram... Nu måste jag duscha, städa rummet och fixa lite saker inför imorgon. Skola i morgon, oh yes! Jaja. Blir kul att träffa alla fina som jag saknat så mycket... Nu ska jag rycka upp mig lite, har haft världen härligaste kväll! Såg Paranormal Activity med Linnea och killarna, galet läskig film. Vågade inte gå hem ensam sedan... Käkade tacos och var ute en liten stund till, älska våren! Fast det var svinkallt... Usch, hoppas det inte blir sämst väder imorgon.. Men nej, nu ska jag pigga upp mig lite med en kopp te och tagga inför imorgon. Puss!



« NAMN

« E-POST

« BLOGG/URL

KOMMENTAR