It's a little bit funny, this feeling

Godmorgon! Hej dålig uppdatering! Verkar som om jag uppdaterar en gång i veckan eller något... Det ska det bli ändring på! Jag sitter här i min käre mjukisdress från odd molly och mysiströjan från London, lyssnar på lite fin musik, leker med min iPhone och har precis käkat hembakta scones som blev typ såhäääär goda! Verkligen, gudomliga! Linnea sov över här, vi skulle se "Kick ass", men det blev inte så mycket av det, höhö... Vi gjorde annat trevligt i stället! Nu ska jag börja fixa lite hära, sedan efter lunch någon gång blir det till att träffa min fina Natasja. Vi ska fota lite i det fina värdet, sedan slaggar hon här. Myys!  Ha en fin dag lovers!

För lite fin musik så här på morgonkvisten, tryck hääär för att komma till min awesome spotify lista som spelas just nu!

Postat av: iiissa♥

sv: haha jag är inte förvånad, men det gör inget! bara att du borde blogga mycke mycke oftare för jag gillar verkligen din blogg och dej :D



nej det blev ju inte det tyvärr..men kan ju ha ett spa på lovet ;)



jaa visst är dom söta! tack så jättemke, behövde bara skriva av mig lite.. <3

2011-02-19 @ 11:44:13
URL: http://iiissasplace.blogg.se/
Postat av: P E R F E K T I O N I S T . S E

sv: Tack Eva! ♥ Verkligen! Kraaam!

2011-02-19 @ 12:28:47
URL: http://perfektionist.se/


« NAMN

« E-POST

« BLOGG/URL

KOMMENTAR