God Jul | Merry Christmas | Feliz Navidad


G O D J U L P Å E R V Ä R L D E N S F I N A S T E B L O G G L Ä S A R E ! M A S S O R K R A M A R F R Å N M I G !

Postat av: LINDA [FOTO & VARDAG]

sv; Åh finis! Jaaaaa, klart du ska få det! :D Ska bli maaassa kommentarer hit till dig! Prooomise! Haha, stackarn, du kommer aldrig orka svara på alla, haha! Nu blir jag nästan lite elak här! :P Kanske inte ska överööööösa dig med kommentarer trots allt... ;)



Jaaaaa! Det ska vi verkligen göra! När kommmer du hem förresten? Vi går ju hitta på något.. dra till stan, eller sätta oss & fika, eller bara vara! :D Jaja, vi tar det sen! ;) Nu ska jag låta dig fortsätta mysa med familjen & släkten! Ta hand om dig där nere!



KÄRLEK TILL DIG MIN KÄRE VÄN! ♥

TUSEN MILJONER KRAMAR & PUSSAR I TONVIS! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-12-26 @ 09:28:33
URL: http://liindz.blogg.se/
Postat av: LINDA [FOTO & VARDAG]

sv; Du är för fin du Pevis! Jag hoppas innerligt att du har haft världens bästa julafton & juldag! Ja, och kommer ha grymma dagar nu framöver tills nyår, och jag önskar dig världens bästa 2011! :* ♥



Ja förresten! Vad tyckte du om Arthurs julklapp? ;) Och vad köpte du till honom? :D



Tack så jättemycket min fina tjej! Du är sjukt underbar, bara så du vet det! ♥



KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLEK TILL DIG FINA CHEY! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Ja, förresten, we promised to börja blogga? Sure, nu tar vi hårda tag här, eller i alla fall efter nyår, right? ;) ♥♥♥♥♥♥



2010-12-26 @ 09:34:49
URL: http://liindz.blogg.se/
Postat av: nea

goood juul :D <3

2011-01-07 @ 11:47:23


« NAMN

« E-POST

« BLOGG/URL

KOMMENTAR