Utan dig inget mig


Jag älskar er så. Så galet fruktansvärt mycket, så mycket att det inte går att förstå. Jag kan inte i ord beskriva min extrema kärlek till er, inte med världens alla ord ens komma i närheten av en beskrivning som är fin nog. Ni har alltid funnits där för mig, i vått och torrt, i ur och skur. Fått mig att känna som om jag flyger högt över molnen, tagit ner mig och ställt mig med stadiga ben på jorden. I er närhet känner jag mig trygg, i verklighetens annars så otrygga värld. Med er är jag stark, med er klarar jag allt. Jag kommer aldrig någonsin att kunna få er att förstå, hur otroligt sjukt galet jävla amazing mycket jag älskar er. Ni har alltid funnits där, inte bara som världens finaste vänner, utan även som en stor del av mig själv. Så länge ni alla andas, så gör ni min dag, tusen gånger om. Ni vet vilka ni är, jag älskar er så.

Postat av: Anonym

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-05-05 @ 23:19:42
Postat av: P E R F E K T I O N I S T . S E

sv: Tack Eva!!!



Adorable header by the way!

2011-05-06 @ 23:36:17
URL: http://perfektionist.se
Postat av: photos by rebecka

SV: Åh, tack :) min kompis fotade den på mig :)



vad fin text!

2011-05-09 @ 18:56:42
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/


« NAMN

« E-POST

« BLOGG/URL

KOMMENTAR