Det går bra nu


En liten update från mitt ytters intressanta liv -  
Har varit ute med båten nästan hela dagen, hängt med sköna killar på donken, träffat älsklings Linnea, varit ute med världens härligaste, älskade, underbaraste vänner på en promenad, standard. Kom nyss in, ligger och hänger i min säng och lyssnar på gamla sommarlåtar, åh big like på den. Imorgon är det chilldag i skolan, sedan ska jag dra och bada med en massa härliga, sedan äta ute på kvällen. Fyra dagar till sommarlov, fyra dagar där det dessutom väntar en massa kul, åh. Allt rullar på rätt så sjukt bra just nu, mina vänner är sjukt bäst och ja, hate to say it, men det går bra nu. Nu - ta tag i klädkaoset ni ser på bilden ovan. I'm out.

Postat av: GRETA

Heej igen! Tack vad snäll du är, men ska du säga som typ är snyggat i världen! kram

2011-06-07 @ 20:32:59
URL: http://gretak.blogg.se/
Postat av: Nea

Haej, då har du inte sett mitt ünderbara rum.. Possss!<3

2011-06-09 @ 19:20:57


« NAMN

« E-POST

« BLOGG/URL

KOMMENTAR